Ανδρας

Το μέλλον της Hyundai είναι «καθαρό»

«Όπλο» των Κορεατών στην ομολογουμένως φιλόδοξη όσο και αναμενόμενη αυτή προσπάθεια τους, είναι το νέο Ioniq, ένα αυτοκίνητο το οποίο θα προσφέρει στον αγοραστή του, κάτω από την ίδια συσκευασία, τρεις διαφορετικούς «τρόπους» μετακίνησης.

Ο πρώτος θα είναι αμιγώς ηλεκτρικός (EV), με την απαραίτητη ενέργεια για την κίνηση του οχήματος να παρέχεται εξ ολοκλήρου από έναν ηλεκτροκινητήρα και φυσικά από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Οι τελευταίες βρίσκονται εγκατεστημένες χαμηλά στο δάπεδο, ούτως ώστε να κατέβει χαμηλά το κέντρο βάρος επιδρώντας έτσι θετικά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.

Στην παράλληλη υβριδική εκδοχή (PHEV), στο «παιχνίδι» θα μπαίνει και ο κινητήρας βενζίνης, ο οποίος έχει θερμική απόδοση της τάξης του 40%. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1,6 λίτρων της γενιάς Kappa, το οποίο αποδίδει 105 ίππους. Μάλιστα, ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), για λόγους άμεσα συναρτώμενους με την απόδοση, την αίσθηση κατά την οδήγηση και την οικονομία καυσίμου.

Στην εν σειρά υβριδική παραλλαγή (HEV), ο θερμικός κινητήρας θα δηλώνει το παρών προκειμένου να παρέχει ισχύ για τη φόρτιση των μπαταριών. Σε ότι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, η Hyundai ανακοίνωσε πως η ισχύς του φτάνει τους 47 ίππους.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, το Ioniq «σπάει τα δεδομένα, συνδυάζοντας κορυφαία οικονομία, διασκεδαστική συμπεριφορά και ελκυστικό ντιζάιν».

Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες, συναντάμε το νέο δάπεδο της εταιρείας, το οποίο θα χρησιμοποιεί και το Kia Niro, ένα μοντέλο που επίσης θα δούμε μέσα στην επόμενη χρονιά. Πρόκειται για μια πρωτοεμφανιζόμενη πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα εδράζονται από εδώ και στο εξής όλες οι ηλεκτρικές ή/και υβριδικές ή/και plug-in υβριδικές προτάσεις των Hyundai και Kia.

Σε αυτό το δάπεδο, εκτός από το ατσάλι, οι Κορεάτες χρησιμοποίησαν και πολλά ακόμα ελαφριά υλικά σε μια προσπάθεια να διατηρήσουν σε χαμηλά επίπεδα το συνολικό βάρος της κατασκευής. Ενδεικτικά, χάρη στη χρήση αλουμινίου στο εμπρός καπό, την πίσω πόρτα και σε συγκεκριμένα τμήματα της ανάρτησης εξοικονομήθηκαν 12,6 κιλά._Χ.Α.

Το «τρία σε ένα» Hyundai Ioniq θα αποκαλυφθεί πλήρως τον προσεχή Μάρτιο στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.

Related posts

Η αισθησιακή φωτογράφηση της Gigi Hadid

Υποβρύχιο φιλί του Κώστα Μαρτάκη

Τα πρώτα αυτοοηγούμενα αυτοκίνητα θα βγουν στους δρόμους στις αρχές του 2017

Leave a Comment