Από τις πιο διαδεδομένες κατηγορίες καναλιών στο youtube, πέρα από τις γάτες και τα reviews παιχνιδιών, είναι οι δοκιμές προϊόντων τεχνολογίας. Η ανάγκη να ξεχωρίσουν οι δημιουργοί των video από τους υπολοίπους, που κάνουν ακριβώς το ίδιο, και να προσελκύσουν περισσότερους θεατές έχει οδηγήσει, παραδόξως, σε video μέχρι καταστροφής που τελικά μονάχα την παρουσίαση του προϊόντος δεν εξυπηρετούν. Ύστερα από το μπλέντερ, τα σφυριά και τις πτώσεις, έχουμε έναν νέο υποψήφιο: Burnout πάνω στην οθόνη. Γιατί; Μα για τους συνδρομητές φυσικά.
previous post
next post