Η γνωστή εταιρεία μόλις έκανε το πρώτο επίσημο “άνοιγμα” και στις μουσουλμάνες γυναίκες. Η Η&Μ στη νέα της καμπάνια για την σειρά που δημιουργείται με ανακυκλωμένα υλικά Close The Loop αποφάσισε να χρησιμοποιήσει και την 23χρονη Mariah Idrissi που εμφανίζεται να φοράει μαντήλα. Μαζί της στο σποτάκι πρωταγωνιστούν ο Iggy Pop, το plus size μοντέλο Tess Holliday , αλλά και ο βρετανός blogger Pardeep Singh Bahra σε μια προσπάθεια να φανεί πως η μόδα απευθύνεται σε όλο τον κόσμο και σε όλες ανεξαιρέτως τις γυναίκες.
previous post