Ανδρας

Η πιο σκληροπυρηνική Pagani στην ιστορία των supercars

H νέα Huayara BC τιμά τη (σύντομη) ιστορία της φίρμας με τον πλέον εμφατικό τρόπο…

 

Ένα νέο μοντέλο για όνειρα, για.. πόστερ αλλά και για μόλις είκοσι τυχερούς σε ολόκληρο τον πλανήτη είναι γεγονός. Πρόκειται για την Huayra BC, την πιο σκληροπυρηνική Huayra που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα και η οποία οφείλει το δεύτερο συνθετικό του ονόματός της στα αρχικά του Benny Caiola, του πρώτου πελάτη της Pagani…

Εξωτερικά, οι διαφορές σε σχέση με το «απλό» μοντέλο γίνονται άμεσα αντιληπτές: Τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα προσδίδουν έναν πιο επιθετικό, αγωνιστικό αέρα, αντλώντας έμπνευση από την συνεργασία του ιδρυτή της φίρμας, Horacio Pagani, με την Dallara κατά παρελθόν. Να σημειώσουμε ακόμη ότι, με εξαίρεση τη την οροφή, όλα τα εξωτερικά μέρη είναι καινούργια και στην πλειοψηφία τους καμωμένα από ανθρακονήματα. Σε αυτά, συμπεριλαμβάνονται το ανεπτυγμένο μπροστινό spoiler, τα μεγάλα εμπρός αεροδυναμικά βοηθήματα, τα πλαϊνά skirts, η τεράστια πίσω πτέρυγα, αλλά και ο προκλητικός πίσω διαχύτης. Αν και η φίρμα δεν έδωσε στη δημοσιότητα νούμερα αρνητικής άντωσης, θεωρείται βέβαιο πως η αεροδυναμική είναι βελτιωμένη…

Περνώντας στο εσωτερικό, η Huayra BC θυμίζει το «κανονικό» μοντέλο, με τη διαφορά ότι τη θέση του «βουρτσισμένου» αλουμινίου έχουν πάρει τα ματ carbon καθώς επίσης και η alcantara.

Παρά τις φήμες που έλεγαν πως η BC θα είναι ισχυρότερη κατά 100 Ps, τελικά η αύξηση είναι 60 Ps -κάτι που σημαίνει ότι η απόδοσή της νέας Pagani φτάνει τους 800 Ps,

νούμερο εντυπωσιακό σε κάθε περίπτωση. Η δύναμη αυτή προέρχεται από έναν δωδεκακύλινδρο κινητήρα με δυο turbo και κυβισμό 6,0lt. Ο τελευταίος συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων της Xtrac. Το νέο κιβώτιο έχει βελτιωμένο ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα εμπλοκής καθώς και συγχρονιζέ από ανθρακονήματα. Οι βελτιώσεις έχουν σαν αποτέλεσμα την μείωση στο μισό, του χρόνου αλλαγών των ταχυτήτων. Έτσι από τα 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου ο χρόνος έπεσε στα 75 χιλιοστά. Επίσης ζυγίζει περίπου 40% λιγότερο από ένα αντίστοιχο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Παρά την πολύ υψηλή απόδοση η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα.

Pagani Huayra BCΗ Huayra ήδη ήταν εντυπωσιακά ελαφριά με βάρος 1350 kg. Νούμερο εντυπωσιακό αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα μοντέλο με μεγάλες διαστάσεις και V12 κινητήρα. Η προσεκτική ανασχεδίαση επέφερε και μείωση του βάρους. Έτσι η έκδοση BC έχει κατά 132 Kg. μειωμένο βάρος. Ορισμένα από τα σημαντικότερα σημεία μείωσης του βάρους είναι η νέα εξάτμιση τιτανίου που ζυγίζει 2,9kg. και μειώνει το βάρος κατά 7,1kg. Αντίστοιχα χρησιμοποιούνται νέα φρένα της Brembo, που είναι κατά 6% ελαφρύτερα, ενώ χρησιμοποιούνται σφυρPagani Huayra BCήλατες ζάντες κατά 9 kg. ελαφρύτερες. Σημαντική είναι η δήλωση πως η Pagani κατασκεύασε ένα υλικό που είναι κατά 50% ελαφρύτερο και κατά 20% πιο ανθεκτικό από το carbon! Ωστόσο δεν δόθηκαν περεταίρω λεπτομέρειες για το νέο υλικό.

Αν σας ενδιαφέρει το μοντέλο θα σας απογοητεύσουμε. Τα 20 κομμάτια που θα παραχθούν, παρά το γεγονός πως κοστίζουν €2,3εκ. έκαστο, έχουν ήδη πουληθεί.

Related posts

Οι δίδυμες που άναψαν φωτιές στο Αλεξάνδρειο!

Τα ρούχα που θα μπουν στην ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου και πώς να τα συνδυάσεις

Street style: 20 εικόνες από το χειμωνιάτικο Λονδίνο που μπορείς να αντιγράψεις

Leave a Comment